Δικαστικοί Επιμελητές 

Το πρόγραμμα «Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ B’» παρέχει μέγιστη επιδότηση 1.200€ για τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό των Δικαστικών Επιμελητών, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να βελτιώσουν την παραγωγικότητά τους και να παρέχουν τις υπηρεσίες τους πιο γρήγορα και αποδοτικά. 

📌 Τι σας προσφέρουμε:
Υπηρεσίες Marketing: Δημιουργία online παρουσίας και προβολής της επαγγελματικής σας ταυτότητας.
Software: Εξειδικευμένες εφαρμογές διαχείρισης εγγράφων και υποθέσεων.
Hardware: Εξοπλισμός τελευταίας τεχνολογίας για την καθημερινή σας εργασία. 

 ​Πώς σας βοηθά το πρόγραμμα; 

1. ​Ψηφιακή Διαχείριση Υποθέσεων και Εγγράφων:

  • Ολοκληρωμένο λογισμικό ΔΙΚΟΓΡΑΦΟΣ Pro για την καταγραφή και διαχείριση νομικών εγγράφων και εκτελέσεων.
  • Αυτοματοποιημένη καταχώριση δεδομένων για εύκολη αναζήτηση και παρακολούθηση φακέλων.

2. ​​Ασφαλής Αποθήκευση και Διαχείριση Δεδομένων:

  • Cloud-based υποδομές για ασφαλή αποθήκευση και πρόσβαση σε έγγραφα από οποιαδήποτε συσκευή.
  • Συμμόρφωση με τις απαιτήσεις του GDPR για την προστασία των ευαίσθητων δεδομένων των υποθέσεων.

3. ​​​Τηλεδιασκέψεις και Ηλεκτρονική Υπογραφή:

  • Ενσωμάτωση του ΔΙΚΟΓΡΑΦΟΣ Connect για εξ αποστάσεως επικοινωνία και ηλεκτρονική υπογραφή εγγράφων.
  • Δυνατότητα ασφαλούς ανταλλαγής εγγράφων με πελάτες και συνεργάτες μέσω ψηφιακών καναλιών.

4.​Αυτοματοποίηση Διαχείρισης Ραντεβού και Πελατών:

  • Συστήματα CRM για προγραμματισμό ραντεβού, ενημερώσεις προθεσμιών και ειδοποιήσεις υπενθύμισης.
  • Διασύνδεση με ημερολόγιο για βελτιστοποίηση του χρόνου και των εργασιών σας.

5. ​​Ενίσχυση Υποδομής με Σύγχρονο Εξοπλισμό:

  • Επιδοτούμενος hardware εξοπλισμός, όπως Desktop, laptops, scanners, tablets, οθόνες υπολογιστή.
  • Βελτιωμένη ταχύτητα και ευκολία στη διαχείριση των νομικών εγγράφων με σύγχρονα εργαλεία.

6. ​​​Αύξηση Παραγωγικότητας και Συνεργασίας:

  • Διασύνδεση με εφαρμογές που επιτρέπουν την ταυτόχρονη εργασία σε φακέλους και τη συνεργασία με συναδέλφους.
  • Αυτόματος συγχρονισμός εργασιών και ενημερώσεων σε πραγματικό χρόνο.

Λύσεις που σας προτείνουμε:

CONNECTING DOTS ΔΙΚΟΓΡΑΦΟΣ Pro (24 Μήνες)
Τι περιλαμβάνει;

Η έκδοση Pro είναι ιδανική για δικαστικούς επιμελητές που στοχεύουν σε αναβάθμιση των υπηρεσιών τους. Περιλαμβάνει τις υπηρεσίες:

  • Λογισμικό για τιμολόγηση.
  • CRM για διαχείριση πελατών.
  • Google Workspace για άμεση επικοινωνία και συνεργασία.
  • Ιστοσελίδα για επαγγελματική παρουσία στο διαδίκτυο.
  • Local Business δήλωση εταιρείας σε Bing, Google, Apple.
  • Cookie Consent για πλήρη συμμόρφωση της ψηφιακής παρουσίας με το GDPR.
CONNECTING DOTS ΔΙΚΟΓΡΑΦΟΣ Connect (24 Μήνες) - Hardware
Τι περιλαμβάνει;

Η έκδοση Connect είναι ιδανική για δικαστικούς επιμελητές που επιθυμούν καλύτερη διαχείριση πελατολογίου και περιλαμβάνει:

  • Λογισμικό για τιμολόγηση.
  • CRM για διαχείριση πελατών.
  • Google Workspace για άμεση επικοινωνία και συνεργασία.
  • Ιστοσελίδα για επαγγελματική παρουσία στο διαδίκτυο.

Hardware:

Σε συνεργασία με την Τηλεματική, προσφέρουμε ολοκληρωμένες λύσεις hardware για δικαστικούς επιμελητές, όπως Desktop, scanners, tablets, οθόνες υπολογιστή, laptops και άλλα, εξασφαλίζοντας ταχύτητα, ακρίβεια και ασφάλεια στη διαχείριση των υποθέσεών σας.

*​Αν καμία από τις παραπάνω λύσεις δεν σας καλύπτει απόλυτα, επικοινωνήστε με έναν από τους συμβούλους μας. Μαζί, θα βρούμε την ιδανική ψηφιακή λύση που ταιριάζει στις απαιτήσεις της δικής σας επιχείρησης.

 ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Λύσεις που σας προτείνουμε:

CONNECTING DOTS ΔΙΚΟΓΡΑΦΟΣ Pro (24 Μήνες)
Τι περιλαμβάνει; 

Η έκδοση Pro είναι ιδανική για δικαστικούς επιμελητές που στοχεύουν σε αναβάθμιση των υπηρεσιών τους. Περιλαμβάνει τις υπηρεσίες:

  • Λογισμικό για τιμολόγηση.
  • CRM για διαχείριση πελατών.
  • Google Workspace για άμεση επικοινωνία και συνεργασία.
  • Ιστοσελίδα για επαγγελματική παρουσία στο διαδίκτυο.
  • Local Business δήλωση εταιρείας σε Bing, Google, Apple.
  • Cookie Consent για πλήρη συμμόρφωση της ψηφιακής παρουσίας με το GDPR.
CONNECTING DOTS ΔΙΚΟΓΡΑΦΟΣ Connect (24 Μήνες) - Hardware
Τι περιλαμβάνει; 

Η έκδοση Connect είναι ιδανική για δικαστικούς επιμελητές που επιθυμούν καλύτερη διαχείριση πελατολογίου και περιλαμβάνει:

  • Λογισμικό για τιμολόγηση.
  • CRM για διαχείριση πελατών.
  • Google Workspace για άμεση επικοινωνία και συνεργασία.
  • Ιστοσελίδα για επαγγελματική παρουσία στο διαδίκτυο.

Hardware:

Σε συνεργασία με την Τηλεματική, προσφέρουμε ολοκληρωμένες λύσεις hardware για δικαστικούς επιμελητές, όπως Desktop, scanners, tablets, οθόνες υπολογιστή, laptops και άλλα, εξασφαλίζοντας ταχύτητα, ακρίβεια και ασφάλεια στη διαχείριση των υποθέσεών σας.

*​Αν καμία από τις παραπάνω λύσεις δεν σας καλύπτει απόλυτα, επικοινωνήστε με έναν από τους συμβούλους μας. Μαζί, θα βρούμε την ιδανική ψηφιακή λύση που ταιριάζει στις απαιτήσεις της δικής σας επιχείρησης.

 ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ