Το πρόγραμμα «Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ B’» προσφέρει μέγιστη επιδότηση έως 1.600€ για τη βελτίωση της ψηφιακής υποδομής των Συμβολαιογράφων, επιτρέποντάς τους να εκσυγχρονίσουν τις διαδικασίες τους, να αυτοματοποιήσουν τη διαχείριση εγγράφων και να εξυπηρετούν τους πελάτες τους πιο γρήγορα και αποτελεσματικά.
📌 Τι σας προσφέρουμε:
✔ Υπηρεσίες Marketing: Δημιουργία και προώθηση της επαγγελματικής σας παρουσίας online.
✔ Software: Τιμολόγηση & CRM, Workspace, Ιστοσελίδα & φόρμα ραντεβού, Local Business, Google, Apple και Cookie Consent.
✔ Hardware: Σύγχρονος εξοπλισμός για ασφαλή και γρήγορη διαχείριση αρχείων.
1. Ψηφιακή Διαχείριση Υποθέσεων και Εγγράφων:
2. Ασφαλής Αποθήκευση και Πρόσβαση σε Δεδομένα:
3. Τηλεδιασκέψεις και Απομακρυσμένη Υπογραφή:
4. Αυτοματοποίηση Ραντεβού και Πελατολογίου:
5. Ενίσχυση Υποδομής με Σύγχρονο Εξοπλισμό:
6. Αυξημένη Παραγωγικότητα και Συγχρονισμός Εργασιών:
Η έκδοση Pro είναι ιδανική για συμβολαιογραφικά γραφεία που στοχεύουν σε αναβάθμιση των υπηρεσιών τους. Περιλαμβάνει τις υπηρεσίες:
Η έκδοση Connect είναι ιδανική για συμβολαιογραφικά γραφεία που επιθυμούν καλύτερη διαχείριση πελατολογίου και περιλαμβάνει:
Hardware:
Σε συνεργασία με την Τηλεματική, σας παρέχουμε ολοκληρωμένες λύσεις hardware, όπως Desktop, scanners, tablets, οθόνες υπολογιστή, laptops και άλλα, για την πλήρη ψηφιακή αναβάθμιση του συμβολαιογραφικού σας γραφείου.
*Αν καμία από τις παραπάνω λύσεις δεν σας καλύπτει απόλυτα, επικοινωνήστε με έναν από τους συμβούλους μας. Μαζί, θα βρούμε την ιδανική ψηφιακή λύση που ταιριάζει στις απαιτήσεις της δικής σας επιχείρησης.
Η έκδοση Pro είναι ιδανική για συμβολαιογραφικά γραφεία που στοχεύουν σε αναβάθμιση των υπηρεσιών τους. Περιλαμβάνει τις υπηρεσίες:
Η έκδοση Pro είναι ιδανική για συμβολαιογραφικά γραφεία που στοχεύουν σε αναβάθμιση των υπηρεσιών τους. Περιλαμβάνει τις υπηρεσίες:
Hardware:
Σε συνεργασία με την Τηλεματική, σας παρέχουμε ολοκληρωμένες λύσεις hardware, όπως Desktop, scanners, tablets, οθόνες υπολογιστή, laptops και άλλα, για την πλήρη ψηφιακή αναβάθμιση του συμβολαιογραφικού σας γραφείου.
*Αν καμία από τις παραπάνω λύσεις δεν σας καλύπτει απόλυτα, επικοινωνήστε με έναν από τους συμβούλους μας. Μαζί, θα βρούμε την ιδανική ψηφιακή λύση που ταιριάζει στις απαιτήσεις της δικής σας επιχείρησης.
Οι συμβολαιογράφοι διαχειρίζονται πολύτιμα δεδομένα και πολυσύνθετες διαδικασίες. Τα ψηφιακά εργαλεία αυτοματοποιούν την οργάνωση εγγράφων, εξασφαλίζουν ασφαλή αρχειοθέτηση και επιταχύνουν την εξυπηρέτηση πελατών. Με την ψηφιακή αναβάθμιση, μπορούν να προσφέρουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, να μειώσουν το χρόνο διεκπεραίωσης και να ενισχύσουν την αξιοπιστία τους στην αγορά.
Οι συμβολαιογράφοι διαχειρίζονται πολύτιμα δεδομένα και πολυσύνθετες διαδικασίες. Τα ψηφιακά εργαλεία αυτοματοποιούν την οργάνωση εγγράφων, εξασφαλίζουν ασφαλή αρχειοθέτηση και επιταχύνουν την εξυπηρέτηση πελατών. Με την ψηφιακή αναβάθμιση, μπορούν να προσφέρουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, να μειώσουν το χρόνο διεκπεραίωσης και να ενισχύσουν την αξιοπιστία τους στην αγορά.
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.